Když stěhování v Praze odnesto.cz perfektně zorganizujete, bude to spíše zábava. Zvláště, pokud si na stěhování v Praze najmete zkušené profesionály. Ti si poradí s demontáží nábytku, s přenášením těžkých břemen a zadáte-li jim stěhování na klíč, pak třeba i s balením věcí do kartonových krabic. Stěhováci však nemohou zvládnout úplně vše a pokrýt záležitosti, které se týkají výhradně vaší osoby, a to je právě zpravidla to nejobtížnější, co musíte zvládnout sami (jak to zpívá ve své známé písni Karel Gott).
Parkování – žádost o parkovací místo pro stěhovací firmu musíte podávat vy, a to na městském magistrátu příslušného obvodu – na odboru dopravy. Pokud se například stěhujete z Prahy 2 na Prahu 8, musíte požádat o parkovací výjimku pro obě místa na obou pražských obvodech. Na vyřízení žádosti mají úředníci 30 kalendářních dnů, proto žádost podávejte minimálně s měsíčním předstihem. V této době byste tedy již také měli mít uzavřenou dohodu se stěhovací firmou, naplánovaný termín stěhování a zjištěno, jak velké vozidlo bude ke stěhování zapotřebí (kvůli rozměrům parkovacího místa).
Nájemní smlouva – týká-li se vás pronájem bytu či domu, musíte mít vyřízenou platnou nájemní smlouvu, aby vše probíhalo hladce a bez komplikací.
Přepis energií – ve starém bydlišti byste měli mít ukončenu smlouvu o dodávce energií na vaše jméno a v novém bydlišti budete mít smlouvu platnou od data nastěhování. Jde zejména o dodávku elektřiny, zemního plynu a případně dálkového tepla z městské centrální kotelny.
Nové doklady – toto také za vás stěhováci nevyřídí, nové doklady – to je občanský průkaz, řidičský průkaz, cestovní pas, karta zdravotní pojišťovny, registr vozidel a případně některé další osobní doklady.
Nahlášení změny adresy – změna adresy trvalého pobytu se hlásí na řadu institucí, pamatujte na to včas, abyste se nedostali do zbytečných problémů kvůli korespondenci.
Když stěhování v Praze odnesto.cz perfektně zorganizujete, bude to spíše zábava. Zvláště, pokud si na stěhování v Praze najmete zkušené profesionály. Ti si poradí s demontáží nábytku, s přenášením těžkých břemen a zadáte-li jim stěhování na klíč, pak třeba i s balením věcí do kartonových krabic. Stěhováci však nemohou zvládnout úplně vše a pokrýt záležitosti, které se týkají výhradně vaší osoby, a to je právě zpravidla to nejobtížnější, co musíte zvládnout sami (jak to zpívá ve své známé písni Karel Gott).
Parkování – žádost o parkovací místo pro stěhovací firmu musíte podávat vy, a to na městském magistrátu příslušného obvodu – na odboru dopravy. Pokud se například stěhujete z Prahy 2 na Prahu 8, musíte požádat o parkovací výjimku pro obě místa na obou pražských obvodech. Na vyřízení žádosti mají úředníci 30 kalendářních dnů, proto žádost podávejte minimálně s měsíčním předstihem. V této době byste tedy již také měli mít uzavřenou dohodu se stěhovací firmou, naplánovaný termín stěhování a zjištěno, jak velké vozidlo bude ke stěhování zapotřebí (kvůli rozměrům parkovacího místa).
Nájemní smlouva – týká-li se vás pronájem bytu či domu, musíte mít vyřízenou platnou nájemní smlouvu, aby vše probíhalo hladce a bez komplikací.
Přepis energií – ve starém bydlišti byste měli mít ukončenu smlouvu o dodávce energií na vaše jméno a v novém bydlišti budete mít smlouvu platnou od data nastěhování. Jde zejména o dodávku elektřiny, zemního plynu a případně dálkového tepla z městské centrální kotelny.
Nové doklady – toto také za vás stěhováci nevyřídí, nové doklady – to je občanský průkaz, řidičský průkaz, cestovní pas, karta zdravotní pojišťovny, registr vozidel a případně některé další osobní doklady.
Nahlášení změny adresy – změna adresy trvalého pobytu se hlásí na řadu institucí, pamatujte na to včas, abyste se nedostali do zbytečných problémů kvůli korespondenci.